Przeczytaj regulamin „JAK NATURALNE ” zanim złożysz zamówienie.
Regulamin sklepu i wypożyczalni
REGULAMIN WYPOŻYCZENIA
Podmiotem udostępniającym artykuły do wypożyczenia jest:
Patryk Dolepski
ul. Sygnałowa 5/8; 85-706 BYDGOSZCZ
NIP: 5641760210
zwany dalej jaknaturalne
Podmiot wypożyczający-klient, korzystający z usług jaknaturalne, zwany jest dalej ZAMAWIAJĄCYM
1. Wypożyczane artykuły zostaną odebrane osobiście przez Zamawiającego nie wcześniej niż 1 dzień roboczy przed datą wydarzenia, chyba że obie strony uzgodniły inaczej.
2. W przypadku niemożliwości odbioru osobistego istnieje możliwość dostarczenia zamawianych artykułów kurierem za dodatkową opłatą lub transportem własnym jaknaturalne za dodatkową opłatą. Wysyłka nastąpi nie później niż 2 dni przed datą wydarzenia. Dogodna data transportu jaknaturalnezostanie ustalona pomiędzy jaknaturalne a Zamawiającym przed wydarzeniem.
3. Zmiany ilości zamawianych produktów na umowie można dokonać maksymalnie na 20 dni przed datą uroczystości o maksymalnie +/-15% (w górę wyłącznie po weryfikacji dostępności towaru).
4. Jaknaturalne nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia pocztowe i ewentualne uszkodzenia artykułów podczas przesyłki. Odpowiedzialność spoczywa na dostawcy usługi transportowej.
5. Wypożyczane artykuły zostaną dostarczone z powrotem do jaknaturalne w stanie nienaruszonym do 2 dni roboczych po dacie wydarzenia osobiście lub poprzez kuriera. W przypadku przekroczenia podanego terminu zwrotu wypożyczonych artykułów z kaucji zostanie pobrana kara w wysokości podanej w umowie.
6. Jeśli zauważysz naruszenie opakowania, paczka przyniesiona przez kuriera ma ślady wgnieceń itp., odbierz paczkę, a następnie koniecznie zrób zdjęcie przed rozpakowaniem jej. Jeśli zawartość faktycznie jest uszkodzona, należy zrobić zdjęcia zniszczonej paczce, opakowaniu i produktom oraz jak najszybciej skontaktować się z nami. Złożymy interwencję, a kurier podjedzie następnego dnia roboczego, aby spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedzialność za uszkodzenie paczki w transporcie spoczywa na przewoźniku. Wszystkie paczki są ubezpieczone zgodnie z wartością. Jeśli jesteśmy w stanie, możemy wysłać towar na wymianę, aby nie pozostawić Cię bez dekoracji.
6. W przypadku dokonania przez Zamawiającego uszkodzeń przedmiotu umowy, w stopniu, który uniemożliwi dalsze wykorzystywanie wypożyczanych artykułów, potrącona zostanie kwota z kaucji równowartości zakupu przedmiotu. W przypadku możliwości naprawy przedmiotu z kaucji zostanie potrącony koszt naprawy. Do uszkodzeń w przypadku produktów materiałowych zaliczane są również plamy z wosku, których nie da się usunąć poprzez standardowe czyszczenie. Koszt ich usunięcia zostanie potrącony z kaucji.
7. W przypadku deklaracji zwrotu czystych produktów, muszą one zostać odesłane czyste i wyprasowane (materiały), tj. w stopniu nadającym się do ponownego użycia. Jaknaturalne zastrzega sobie prawo do weryfikacji czystości. Jeśli produkty zostaną uznane za wymagające ponownego wyczyszczenia lub wyprasowania, całkowity koszt czyszczenia zostanie potrącony z kaucji.
8. W przypadku zwrotu brudnych produktów, muszą one zostać odesłane suche. W innym przypadku może pojawić się na nich pleśń, co spowoduje naliczenie indywidualnego kosztu potrącenia za stratę danego produktu.
9. W przypadku nie zwrócenia wypożyczanych artykułów, wszczęte zostanie postępowanie sądowe.
10. Ogólną wartość prac określa jaknaturalne na podstawie udostępnionej oferty i zamówienia Zamawiającego.
11. Koszt przesyłki kurierskiej doliczany jest do zamówienia.
12. Koszt przesyłki zwrotnej do jaknaturalne pokrywa Zamawiający, chyba że strony ustalą inaczej.
13. W przypadku otrzymania towaru na palecie, klient musi dokonać zwrotu towaru oraz palety. Paleta, tak samo jak produkty, jest wypożyczana klientowi na potrzeby transportu i obowiązują w jej przypadku wszystkie punkty dotyczące zasad wypożyczenia. Klient zobowiązuje się do zwrotu tej samej palety, na której otrzymał towar, w stanie nienaruszonym. W przeciwnym wypadku wartość palety zostanie potrącona z kaucji.
14. Jaknaturalne pobiera przed wysyłką kaucję zwrotną. W przypadku uszkodzenia kaucja zostanie pomniejszona lub nie zostanie zwrócona. W przypadku braku uszkodzeń, kaucja zostanie zwrócona do 7 dni roboczych po otrzymaniu wypożyczanych przedmiotów i stwierdzeniu braku uszkodzeń.
15. Zamawiający otrzymuje umowę wypożyczenia w terminie do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia. Na wpłatę zadatku, zgodnie z umową, Zamawiający ma 3 dni robocze. Po tym czasie rezerwacja przepada, a umowa traci ważność.
16. Pełna kwota należna za wypożyczenie wraz z kaucją zwrotną zostanie przekazana jaknaturalne nie później niż 10 dni przed spodziewaną datą wysyłki lub odbioru, w gotówce lub przelewem na konto:
Patryk Dolepski
ul. Sygnałowa 5/8; 85-706 BYDGOSZCZ
NIP: 5641760210
nr konta
Bank PKO SA
Konto 86 1240 1183 1111 0011 1412 0831
Numer rachunku IBAN :
PL86 1240 1183 1111 0011 1412 0831
17. Ewentualne stwierdzone uszkodzenia lub braki artykułów (np. zbite szyby, plamy, dziury itp.) muszą być zgłaszane przez Zamawiającego niezwłocznie po odbiorze przesyłki.
18. Jeżeli jakiekolwiek uszkodzenia, braki w artykułach itp… zostaną zgłoszone po terminie uroczystości, nie stanowić to będzie podstaw do zgłoszenia reklamacji ze względu na to, że niemożliwym staje się stwierdzenie, czy do uszkodzeń lub zagubień nie doszło podczas użytkowania.
19. przypadku rezygnacji przez Zamawiającego w terminie do dwóch tygodni przed uroczystością, jaknaturalne tytułem kary umownej ma prawo zatrzymać 70% ogólnej wartości usługi.
20. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego po wpłacie zadatku nie jest on zwracany.
21. W przypadku zaistnienia okoliczności, przez które jak naturalne nie będzie w stanie dostarczyć przedmiotów zawartych w umowie (częściowo albo w całości), jaknatralne zobowiązuje się przedstawić rozwiązanie alternatywne (produkty zastępcze, częściowa realizacja, własny transport itp. w zależności od zaistniałej sytuacji). Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia alternatywnego rozwiązania. W takim przypadku wpłacony przez Zamawiającego zadatek zostaje mu zwrócony zgodnie z zasadami Kodeksu Cywilnego.
22. Spory, które mogłyby wyniknąć podczas wykonywania prac strony będą rozstrzygać polubownie, a w przypadku niemożliwości porozumienia, za pośrednictwem właściwego Sądu Rejonowego.
23. Reklamacje będą rozpatrywane tak szybko jak to możliwe. Ostateczne rozliczenie reklamacji nastąpi do 14 dni roboczych po otrzymaniu zwrotu towarów.
23a. Zamawiający może złożyć reklamację do rozliczenia kaucji w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wiadomości mailowej z rozliczeniem.
24. Kolory produktów widoczne na ekranie mogą nieznacznie odbiegać od oryginału ze względu na różne kalibracje ekranów, a w przypadku zdjęć z realizacji również ze względu na oświetlenie na sali i styl obróbki fotografa.
25. Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie paragonów fiskalnych w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
26. Podanie danych osobowych oznaczonych jako wymagane jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji Zamówienia. Dane te mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Patrykiem Dolepskim w celu realizacji Zamówień (np.: kurierzy). Administratorem danych osobowych jest Patryk Dolepski z siedzibą przy ul. Sygnałowej 5/8, Bydgoszcz. Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawienia lub usunięcia z bazy Patryka Dolepskiego
W powyższych kwestiach Zamawiający może kontaktować się jaknaturalne na adres e-mail: [email protected]
27. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.